Aktualności
files/Owiadczenie-_Przedszkole_Publiczne_w_Poacu.pdf
files/Owiadczenie-_Przedszkole_Publiczne_w_Poacu_-_Filia_Nr_1.pdf
files/Owiadczenie-_Przedszkole_Publiczne_w_Poacu_-_Filia_Nr_2.pdf
files/Zadania_logopedyczne_-_1.jpg
files/Zadania_logopedyczne_-_2.jpg
files/Zadania_logopedyczne_-_3.jpg
files/Zadania_logopedyczne_-_4.jpg
files/Zadania_logopedyczne_-_5.jpg
files/Zadania_logopedyczne_-_6.jpg
files/Zadania_logopedyczne_-_7.jpg
files/Zadania_logopedyczne_-_8.jpg
files/Zadania_logopedyczne_-_9.jpg
files/Zadania_logopedyczne_-_10.jpg
files/Zadania_logopedyczne_-_11.jpg
files/Zadania_logopedyczne_-_12.jpg
files/Zadania_logopedyczne_-_13.jpg
files/Zadania_logopedyczne_-_14.jpg
files/Zadania_logopedyczne_-_15.jpg
files/Zadania_logopedyczne_-_16.jpg
files/Zadania_logopedyczne_-_17.jpg
files/Zadania_logopedyczne_-_18.jpg
files/Zadania_logopedyczne_-_19.jpg
files/Zadania_logopedyczne_-_20.jpg
files/Zadania_logopedyczne_-_21.jpg
files/Zadania_logopedyczne_-_22.jpg
files/Zadania_logopedyczne_-_23.jpg
files/Zadania_logopedyczne_-_24.jpg
files/Zadania_logopedyczne_-_25.jpg
files/Zadania_logopedyczne_-_26.jpg
Drodzy Rodzice!
Przerwa w edukacji przedszkolnej spowodowana koronawirusem sprawiła,
że ogromną większość dnia z dziećmi przebywacie w domu.
W tej innej specyficznej sytuacji staramy się podpowiedzieć jak zająć aktywnie i kreatywnie czas dzieci w domu.
Na stronie internetowej naszej placówki umieszczać będziemy zabawy i propozycje wynikające z realizacji podstawy programowej dla przedszkoli.
Tęsknimy za dziećmi i chociaż wirtualnie chcemy mieć z Wami kontakt.
Pozdrawiamy serdecznie
– dyrekcja i nauczycielki przedszkola w Połańcu.
Usprawnienie motoryki dużej
- ruchy naprzemienne, czyli lewa do prawego, prawa do lewego,
- rysowanie w powietrzu obiema rękami tych samych obrazów jednocześnie,
· wykonujemy luźne skłony i kołyskę,
· rysowanie lub wodzenie po dużym znaku „X”,
- rysowanie w powietrzu figur geometrycznych,
- rysowanie „leniwych ósemek”,
- rysowanie fal, gór i kół,
- zamalowywanie dużych przestrzeni farbami przy pomocy grubych pędzli lub rąk.
Czytaj więcej: PROPOZYCJE ĆWICZEŃ I ZABAW WSPOMAGAJĄCYCH ROZWÓJ DZIECKA
1.Touch Green
Potrzebne będą: przedmioty codziennego użytku w różnych kolorach.
To prosta gra na poznanie kolorów. Mówimy “touch” i podajemy konkretny kolor (np. “green”) a zadaniem dziecka jest znalezienie przedmiotu w wymienionym przez nas kolorze. Zabawę możemy modyfikować w dowolny sposób używając innych kategorii, np. kształtów (np. “touch something round”) lub części ciała (np. “touch your belly”)
Czytaj więcej: 7 zabaw, wspartych wiedzą specjalistów od nauczania języków obcych:
Podkategorie
Strona 109 z 271